Yorkie Blogi

Friday, September 22, 2006

Nöpsik 5 kuune!


Nöpsik sai viiekuuseks. Praegusel eluetapil on kõige rohkem päevakorras hammaste vahetus. Siiamaani on kõik kikud ise ära tulnud, küll tirimismängu mängides, küll Ruffyga mürades. Loodetavasti tulevad ka kihvad ise ära ja me ei pea minema neid arsti juurde eemaldama. Hetkel on kihvad muidugi täiesti omal kohal ja seisavad kangekaelselt ja liikumatult. Hoopis hullem kui hammastevärk on lähenev puberteet, mis aegajalt endast märku annab. Huhhhh, vahel ma ei tunne oma pisikest, nunnut ja head koerakest ära, Nöpsiku asemel on meie peresse ilmunud kangekaelne ja kiuslik paharet, kes katsetab minu peal minu kannatuse piire. Aga ma olen sama vintske, ei saa ta mulle pähe istuda midagi..... mina olen kunn! Lisaks sellele kõigele on Nöpsik hakanud ilupõõsaste peale jalatõstmise värki harjutama. Mitte ilmtingimata pissimise eesmärgil, vaid niisama. Sellega teeb ta muidugi meile kõigile palju huumorit, sest ta üritab oma jalakest ikka väga hoolega väga kõrgel üleval hoida. Mis teha, poiste rõõmud!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home