Yorkie Blogi

Tuesday, January 23, 2007

Nöpsik 9 kuune

Väike Nöpsik on juba 9 kuune. Täitsa tegija juba. Ja päris suur paharett kah. Ja kunn, no kõige kunnim üldse... ma kohe pabistan ta pärast, sest ta ei karda mitte midagi ega mitte kedagi. Kui temaga õues jalutada tahab ta kõigile temast 10 korda suurematele koertele tuule alla teha. Need suured vaatavad teda muidugi kui ühte tüütut putukat, aga Nöpsik sellest ei hooli. Tema tahaks kõigiga tüli norida ja kõigile kohta kätte näidata. Mis aga tähendab, et Nöpsik saab õues käia ainult jalutusrihma otsas, sest mina ei saa sugugi riskida, et kusagilt metsa vahelt või maja nurga tagant tuleb lahtine suur koer, kellega Nöps tahab ilmtingimata tutvust minna tegema või veel hullem ründele minna. No ja mis siin rääkida, enamus suurte koerte jaoks on minu Nöpsik üks kenake suutäis vaid. Mina küll ei saa aru, kuskohas mu kasvatus nüüd sellise apsu tegi, et Nöpsikust selline ennast täis väike klähvits kasvas. On ikka isepäine tegelane küll, kuigi tema meelest ta muidugi kaitseb oma ala ja oma inimesi - selle lojaalsuse eest tuleb talle ometi au anda!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home